E weblap segítségével szeretnénk bemutatni cégünket. Bízunk abban, hogy az általunk nyújtott szolgáltatások köre felkelti szíves érdeklődésüket és igényeiknek megfelelően, partnerek tudunk lenni az ipari és háztartási takarításban, valamint az egyéb szakipari munkákban.
Minden, a maga területén sikeres Cégnek fontos feltétel a minél nagyobb bizalmat keltő arculat kialakítása. Ennek ma már elengedhetetlen része a megfelelő takarítási - higiéniai körülmények megteremtése.
Szívesen menne-e Ön egy olyan étterembe, ahol a mellékhelyiség tisztasága kivetni valót hagy maga után? Vagy olyan üzleti partnerrel bizalommal viseltetik-e, amely partner telephelyének, irodáinak fő jellemvonása a rendetlenség, vagy igénytelenség? Ugye nem?
Minden vállalkozásnak fontos kell, hogy legyen az önmagáról másokban kialakított kép, a partner és a munkatársak hangulata, a higiénikus környezet biztosítása.
E higiénikus arculat kialakításában kíván Cégünk az Önök segítségére lenni.
Ezek után engedjék meg, hogy bemutassuk Cégünket, mely a legmodernebb technológiákat, tisztítószereket, és szakmai felkészítő tanfolyamokat ötvözve készíti fel dolgozóit a minél magasabb szintű munkavégzésre.
Cégünk az Ex-Art 2001. Kft 2001-ben alakult az épülettakarításban érdekelt magánvállalkozók és betéti társaságok bevonásával, akik már 1993 óta végeztek ez irányú szakmai tevékenységeket. A megalakult Kft. fő profiljaként az épülettakarítást, higiéniai anyagok és eszközök forgalmazását illetve az épület üzemeltetési szolgáltatások elvégzését határozta meg.
A Kft. felső középvezetői folyamatos szakmai továbbképzésben fejlesztik technikai, munkaszervezési, illetve vegyi ismereteiket, melyeket időszakos oktatás keretében adunk át dolgozóink részére. A szakmai képzéseket főként Nyugat - Európai tisztítószerek, eszközök és gépgyártó cégek szakreferensei tartják, folyamatosan szem előtt tartva az EU csatlakozás utáni, - hazánkra is vonatkozó – előírásokat.
Mivel a terhelés, tagoltság, üzemelési szempontok alapján nincs két egyforma épület az országban, ezért ügyfeleink igényeit figyelembe véve, szolgáltatásainkat rugalmasan, a megrendelő kívánságainak megfelelően alakítjuk ki.
Dolgozóink létszámát és munkaidejüket a Megbízó igényéhez alkalmazkodva alakítjuk ki. A megfelelő szintű munka fenntartásához, megbízott területi vezetők biztosítják megrendelőinkkel a folyamatos kapcsolattartást, akik személyükben is felelősek a takarítási tevékenység megfelelő színvonalának fenntartásáért.
Dolgozóink munkájukat emblémás munkaruhában végzik, folyamatos szakmai munkavédelmi oktatásban részesülnek.
A takarításában foglalkoztatott dolgozók koordinálását területi vezetőink segítségével oldjuk meg. Az ő feladatuk a szabadságolások, táppénzek figyelembevételével az állandó dolgozói létszám mindenkori biztosítása, helyszíni szaktanácsadás a dolgozók részére, gépek-eszközök javításának, karbantartásának, pótlásának megszervezése, folyamatos kapcsolattartás a Megbízóval.
A felhasznált tisztítószerek, eszközök, higiéniai anyagok raktározása saját tulajdonú központi raktárunkban történik, ahonnan a területi vezetők és a logisztikai megbízottak a nap bármely szakában, áruszállító furgonjainkkal szállítják a szükséges eszközöket és anyagokat, legyen szó a dolgozók ellátásáról vagy vásárlóink kiszolgálásáról.
Dolgozóink munkájáért teljes anyagi és erkölcsi felelősséget vállalunk, de Megrendelőink biztonsága érdekében teljeskörű "Szolgáltatási Felelősségbiztosítással" rendelkezünk.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, Cégünk megbízottja egy személyes megbeszélés, illetve területbejárás után ingyenes árajánlat elkészítésével áll az Önök rendelkezésére, mely tartalmazza az esetleges szakmai javaslatokat is.